مدت هاست که اهمیت محتوا در وب سایت ها بر همگان ثابت شده و تلاش همگانی فعالان عرصه وب و به خصوص سئو، جذب مخاطب به مفهوم عام می باشد . زمانی در عرصه بازاریابی ، تاکید زیادی روی بازاریابی از طریق تولید محتوا می شد . تلاش های مذکور نیز در همین راستاست....
اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه عملکرد الگوریتم گوگل پاندا را خلاصه کنیم ، باید بگوییم کار الگوریتم پاندا ، شناسایی محتوای کپی شده از وب سایت ها ی دیگر و روش های متقلبانه است ....
الگوریتم پنگوئن گوگل ، یکی دیگر از مبارزان ارتش مبارزه با اسپم گوگل است که لباس فرم سیاه و سفید بر تن دارد و کنار همرزمان دیگرش یعنی گور خر و پاندا می جنگد ....
الگوریتم گوگل پیج لایوت را در انگلیسی به شکل page layout google algorithm می نویسند . شاید با کمی بخشش بتوان معادل فارسی پیج لایوت را طرح صفحه نامید . یعنی الگوریتم طرح صفحه گوگل ....
الگوریتم گوگل کافئین را می توان یک نسل پس از ایندکس دانست . ایندکس که در انگلیسی index نوشته می شود ، به معنی فهرست می باشد ....
یکی از حیواناتی که گوگل ویژگی آن را با ویژگی های الگوریتم طراحی شده خود یکسان و همسو یافته ، الگوریتم کبوتر گوگل است . هر چند که عبارت پیگئون pigeon به معنی کبوتر چاهی است و باید این الگوریتم را الگوریتم کبوتر چاهی نامید ، اما با هم شرط می کنیم که از این پس در مقاله با نام کبوتر از آن یاد کنیم ....
الگوریتم گوگل گور خر هم از لیست الگوریتم های ضد اسپم گوگل است و مانند دو حیوان دیگر باغ وحش گوگل ، سیاه و سفید است و گوگل هوشمندی خود در انتخاب نام را در نامگذاری این الگوریتم هم نشان داده است ....
مرغ مگسخوار را می توان از بهترین الگوریتم های گوگل دانست . مرغ مگس خوار الگوریتمی است که با فرایند عملکرد خود ، نتایج جستجوی بهتری را در اختیار کاربر می گذارد ....
همانطور که از نام الگوریتم گوگل موبایل گدون بر می آید ، این یک الگوریتم مربوط به موبایل است . در واقع الگوریتم موبایلگدون گوگل به کمک نمایش نتایج جستجو در گوشی های همراه می آید ....
ممکن است بارها نام الگوریتم های گوگل به گوش شما خورده باشد . اما الگوریتم چیست و الگوریتم گوگل چیست ؟...
با توجه به انتشار الگوریتم های گوگل و اعلان های عمومی از سوی این مجموعه ، شاید تصور بر این باشد که گوگل مکانیزم الگوریتم های خود را به صورت کامل شرح می دهد اما واقعیت این است که مجموعه علم و آگاهی از فرایند عملکرد الگوریتم های گوگل ، فهم کاملی نیست زیرا به تعداد زیادی حدس و گمانه زنی و احتمال آغشته است ....
آشناترین تداعی مفهومی از پنالتی ، ضربات پنالتی در مسابقات فوتبال است . محوطه 18 قدم در فوتبال را با نام محوطه جریمه هم می شناسند . معنی پنالتی هم مترادف با جریمه است . از همین رو ، خطاهایی که در این محوطه انجام شود ، منجر به جریمه کردن بازیکن و تیم خاطی خواهد شد ....
شاید شما هم کم و بیش شنیده باشید که مقاله برای گوگل دارای اهمیت است . مقالات در چارچوب متن هستند و طی سال هایی که از حیات گوگل می گذرد ، گوگل تبدیل به یک معیار سنجش شده است ....
به طور مشخص می خواهیم به این بپردازیم خرید بک لینک از نظر گوگل چگونه است . در واقع استانداردهای گوگل نه این که دوگانه باشند اما از ثبات قطعی برخوردار نیستند و ممکن است در طول زمان ، معیارهای ارزیابی خود را تغییر دهند ....
حتی اگر نام خزنده های گوگل را نشنیده باشید ، ممکن است نام ربات های گوگل را شنیده باشید . ربات های گوگل یا همین خزنده ها وارد صفحات وب سایت ها می شوند و به معنای واقعی کلمه به درون صفحات می خزند و به لینک ها وارد می شوند ....
سئو را چه می توان نام نهاد ؟ علم ؟ صنعت ؟ مهارت ؟ سئو هرچه که هست ، در بیانی کلی می توان گفت که نه قطعیت و چارچوب های مشخص و مرزبندی های شفاف علمی را دارد و نه اجرائیات یک مهارت عملی را . به هر روی ، سئو با قطعیت بیگانه است و از طرفی چون بسیاری از فاکتورهای سئو از ناگفته ها به شمار می روند ، لذا باید به نسبی بودن مفاهیم سئو باور داشت ....
دنیا هر روز با حجم انبوهی از اخبار و تحولات روبروست که به اشکال گوناگون انتشار پیدا می کنند . افراد به دنبال سلایق و علایق خود هستند و به دنبال محتوای مورد علاقه می روند ....
مدت هاست که کاربران اینترنت ، گوشی های همراه یا همان موبایل ها را به ابزار مورد علاقه یا ترجیح خود برای مرور صفحات وب و تعامل با اینترنت انتخاب کرده اند . توجه کسانی که سئو برای آن ها مهم است را به این نکته جلب می کنیم که سئو صفحات نسخه موبایل وب سایت ها ، لزوماً از اولویتی نسبت به سایر روش ها برخوردار نیست اما به صورت کلی با توجه به افزایش حجم استفاده از موبایل ها برای جستجو و سایر موارد به وسیله موبایل ، چاره ای جز گردن نهاد به آنچه برای گوگل مهم است ، نیست ....
در این مقاله قصد داریم به طور مختصر ، به مرور اسامی الگوریتم های گوگل بپردازیم و علاوه بر ذکر نام الگوریتم ها ، شرح مختصری از عملکرد و ماهیت آن الگوریتم ارائه خواهد شد و اشاره ای هم به وجه تسمیه گوگل الگوریتمز خواهیم داشت ....
این هم از اصطلاحاتی است که با تلفظ های گوناگون میان کاربران سئو وطراحان وب سایت رواج دارد . عده ای کلوکینگ ، عده ای کلاکینگ و عده ای آن را کلاوکینگ تلفظ می کند . تلفظ صحیح چیزی است بین تلفظ اول و آخر ....
درباره الگوریتم های گوگل ، اظهار نظرهای گوناگونی شده است . در این مقاله سعی داریم تا مقایسه ای بین الگوریتم های گوگل داشته باشیم . البته نه به این شکل که تک به تک الگوریتم ها را با یکدیگر مقایسه کنیم ( زیرا این کار کاربردی نیست ) ، بلکه می خواهیم تا به صورت کلی و ماهیتی ، الگوریتم های گوگل را با یکدیگر مقایسه کنیم ....
سالهاست که گوگل از الگوریتم ها استفاده می کند و با سایت ها در چارچوب استانداردهای خودساخته و عموماً مطابق با خواست کاربران مواجه است . همواره هم برای کاربران تخصصی گوگل مثل فعالان حوزه سئو و وبمسترها ، این سوال وجود داشته است که مکانیزم عملکرد گوگل چگونه است ....
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای داده پردازان زانتٌکس حفوظ است.