حتی اگر نام خزنده های گوگل را نشنیده باشید ، ممکن است نام ربات های گوگل را شنیده باشید . ربات های گوگل یا همین خزنده ها وارد صفحات وب سایت ها می شوند و به معنای واقعی کلمه به درون صفحات می خزند و به لینک ها وارد می شوند . وارد شدن به این لینک ها ارتباطی به این ندارد که آن لینک داخلی است یا خارجی . به هر روی خزنده ها وارد آن ها می شوند و ساختار وب سایت ها را می شناسند .
هرچند که خزنده ها اولویتشان نقشه سایت site map است اما این طور هم نیست که خودشان بی ابتکار باشند . خزنده ها ممکن است در طول روز چند بار به سایت ها سر بزنند . در مجموع ، سرباز های خستگی ناپذیر گوگل ، بارها و بارها خزش انجام می دهند تا خوراک موتور جستجوی گوگل را تامین کنند . شاید این سوال پیش آمده باشد که داده های جمع آوری شده به چه کار می آیند . داده هایی که خزنده های گوگل جمع آوری می کنند که همین شیوه جمع کردنشان هم بر اساس الگوریتم های پیچیده و در هم تنیده انجام می شود ، به عنوان متر و معیار معرفی نتایج به کاربران هنگام جستجو ، مورد استفاده قرار می گیرد . این مقاله آموزش طراحی سایت در آینده تکمیل خواهد شد و با جزئیات بیشتری از خزنده ها خواهیم گفت .
اگر علاقه مند به مطالعه تاریخچه الگوریتم های گوگل هستید ، مطلب فهرست الگوریتم های گوگل را مطالعه کنید .
قدردان شما هستیم که تا پایان این مقاله آموزشی طراحی وب سایت داده پردازان زانتکس را مطالعه نمودید . خواهشمند است برای بهتر شدن کیفیت مقالات ، ما را از نظرات سازنده و پیش برنده خود بهره مند گردانید .
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای داده پردازان زانتٌکس حفوظ است.