شاید شما هم کم و بیش شنیده باشید که مقاله برای گوگل دارای اهمیت است . مقالات در چارچوب متن هستند و طی سال هایی که از حیات گوگل می گذرد ، گوگل تبدیل به یک معیار سنجش شده است . گوگل به عنوان متر و معیاری برای تشخیص عیار متن ها و مقالات به کار می رود . اگر کسی می خواهد ببیند که مطلب منتشر شده یک مطلب منحصر به فرد است یا از وب سایت دیگر کپی شده است ، تاریخ انتشار دو مطلب را از طریق گوگل مشاهده کرده و به مقایسه آن دو می پردازد یا دست کم توسط جستجوی گوگل ، وب سایت های دارای مطالب یکسان را یافته و مطالب آن ها را با هم مقایسه می کند .
گوگل هم به خوبی آگاه است که چنین ماهیتی در کاربرد توسط کاربران دارد و اصلاً شاید از اهداف بنیادین و بدوی گوگل بوده باشد که بخواهد به این سطح و نحوه از کاربرد دست یابد ؛ از این رو ، دست به ابتکارات و اقداماتی در طول زمان زده است که تجربه و نتایج بهتری را به کاربر ارائه کند .
این اقدامات بهبود دهنده در گوگل هر گاه که میزان بزرگی از تغییرات را شامل می شوند و با نظم درون سازمانی گوگل تبدیل به یک قاعده ثابت و مبنایی می شوند ، گوگل آن ها را نامگذاری کرده و از آن پس با آن نام ها می شناسد و اعلام عمومی می کند . در واقع پس از این اعلام های عمومی است که فعالان عرصه سئو یا به بیانی دیگر سئوکاران ، دست به کار می شوند تا به کشف واقعیات پنهان در پس خطوط کد ها و قواعد مرتبط میان آن ها پی ببرند و در راستای آن عمل کنند تا نتایج بهتری را نصیب سازمان خود یا مشتریانشان کنند . در واقع این الگوریتم ها ، منشاً تحولات گوگل اند و به نوعی تربیت کننده وبمسترها هستند . الگوریتم ها مربیانی هستند که ممکن است آیتم های تمرینی خودرا عوض کنند . می خواهیم بگوییم قطعاً تیم گوگل برای خود این حق را قائل است که قواعد بازی را نسبت به نیاز کاربر و تشخیص خود تغییر دهد . از طرفی وجود میل به تعالی و بهبود روش ها در هر سازمانی طبیعی است و گوگل هم مستثنا نیست . نُرم های گوگل ، هرچند تدریجی و کند ، اما پیوسته و قطعی عوض می شوند و هنر آن است که همگام با تغییر هنجارهای گوگل و امور معطوف به آن ، پیش رفت و به روز ماند .
شما وقتی مقاله ای را در فضای وب منتشر می کنید و مقاله منتشره هم یک مقاله منحصر به فرد و دارای درون مایه مفید است ، سزاوار دریافت پاداش از گوگل هستید ؛ به این شکل که محتوای مقاله شما مفید و غیر اسپم تشخیص داده شده و در نتایج جستجو رتبه می گیرد . اگر شکل انتشار مقاله و محتوای متنی در چارچوب اصول گوگل و استانداردهای گوگل باشد ( بهره گیری از درج عنوان مطلب ، متن کافی و غیر کوتاه ، بهره گیری از توضیح مطلب ، استفاده از کلمات کلیدی و درج در قالب موضوع بندی و دسته بندی از پیش تعیین شده ) ، به شکل مطلوب در گوگل فهرست یا ایندکس / index می شود. از این روست که می گوییم مقاله در گوگل مهم است .
در سایر مقالات طراحی سایت و مقالات علمی وب سایت داده پردازان زانتکس ، مفصلاً اشاره شده است که مکانیزم عملکرد گوگل در طبقه بندی وب سایت ها چگونه است . شما می توانید با مطالعه مقالات الگوریتم های گوگل ، مقاله الگوریتم گوگل پاندا ( google panda algorithm ) ، مقاله الگوریتم گوگل پنگوئن ( google penguin algorithm ) و مقاله الگوریتم گوگل مرغ مگس خوار ( google humming bird algorithm ) و مقاله ای در رابطه با مقایسه الگوریتم های گوگل ( google algorithms compare ) ، از فرایند عملکرد گوگل آگاه شوید . البته در اینجا به ذکر نام چند الگوریتم اشاره شد و در دیگر بخش ها می توانید به صورت کامل لیست اسامی الگوریتم های گوگل و پروسه عملکرد الگوریتم های گوگل را مورد مطالعه قرار دهید .
از شما تشکر می کنیم که زمان ارزشمند خود را صرف کرده و میهمان این صفحه از وب سایت زانتکس بودید . خواهشمند است در صورتیکه نکاتی از نظر شما به بهبود این مقاله طراحی سایت کمک می کند ، با جریان آگاهی بخشی و دانش افزایی آغاز شده همراه شوید و حتماً آن نکات را به اطلاع داده پردازان زانتکس برسانید تا در مقاله فعلی ادغام شود و بر غنای محتوایی آن بیفزاید .
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای داده پردازان زانتٌکس حفوظ است.