از عنوان متن پیش رو ، به آسانی می توان حدس زد که بنا داریم تا از گردشگری و بخش های مرتبط با آن بگوییم . با در نظر گرفتن سایت حاوی این متن نیز می توان دریافت که ارتباطاتی بین گردشگری و فضای مجازی و به طور مشخص طراحی سایت گردشگری وجود دارد .
بد نیست با نگاهی به آمارهای نسبتاً معتبر درباره گشردشگری ایران ، متن را پیش ببریم . ایران دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و در لیست یونسکو ، میراث ثبت شده متعددی دارد . ایران گاهواره تمدن بوده و آثار آن را در دل تاریخ ثبت کرده است . ایران از نظر تاریخی ، مذهبی ، معماری ، درمانی ، تفریحی ، طبیعت گردی ، علمی ، فرهنگی و موارد دیگر در وضعیت بسیار خوبی برای ورود گردشگر یا جذب توریست قرار دارد . در سال 2016 میلادی اعلام شد که ایران طبق معیارهای یک سازمان جهانی در زمینه گردشگری ، ارزان ترین مقصد گردشگری می باشد . از طرفی بررسی ها نشان می دهد در حالی که رشد گردشگری در دنیا حدود 6 درصد بوده است ، رشد گردشگری در ایران حدود 12 درصد بوده است . از طرفی ایران در زمینه هتل سازی ، قرارداد های خارجی با شرکت های بین المللی به امضا رسانده که رتبه بهتری در زمینه گردشگری در زمینه رفاه مسافران به ارمغان خواهد آورد . ایران را باید یکی از سهل الورود ترین کشورهای جهان دانست زیرا در بدو ورود اتباع تمام کشورهای دنیا به جز 10 کشور ، ویزای فرودگاهی 90 روزه صادر می کند . فرودگاه های ایران در حال نوسازی سریع است و ورود هواپیماهای جدید می تواند خون تازه ای در رگ های صنعت هوایی ایران و امنیت پرواز ها باشد . ایران کشوری چهار فصل است و می تواند طیف های مختلف گردشگران خارجی را به خود جذب نماید .
از همه این مباحث که بگذریم ، سخن سایت گردشگری را باید آغاز نمود . طراحی سایت گردشگری در ایران ، امر ناشناخته ای نیست . داده پردازان زانتکس هم تجربه طراحی سایت گردشگری را دارد . گفتنی است سایت های گردشگری به چند نوع تقسیم می شوند . البته این تقسیم بندی به اهداف بهره برداری از وب سایت گردشگری بر می گردد . گاهی طراحی وب سایت گردشگری ، صرفاً به منظور اطلاع رسانی صورت می گیرد ؛ گاهی طراحی وب سایت گردشگری به منظور اطلاع رسانی و کسب درامد از تبلیغات سایت انجام می شود . گاهی هم طراحی وب سایت توریستی از اساس به منظور فروش عملیاتی می شود . با این حال ، پرداختن تخصصی و مورد به مورد برای موارد مذکور از انواع وب سایت های توریستی را به آینده موکول می کنیم و در این مقاله طراحی سایت گردشگری ، به صورت عمومی و کلی به شرح ماهیت سایت گردشگری و کاربردهای آن خواهیم پرداخت .
طراحی سایت گردشگری از هر نوعی که باشد ، بهینه سازی یک رکن کلیدی در آن است . بهینه سازی سایت گردشگری ، با توجه به کاربری وب سایت گردشگری و اهداف متصوره آن انجام می شود . بهینه سازی وب سایت گردشگری منطبق بر آخرین اصول سئو صورت خواهد پذیرفت . خیلی کوتاه بگوییم عبارت SEO معادل اختصاری انگلیسی بهینه سازی سایت گردشگری برای موتور جستجو است . سئو سایت گردشگری ، موثرترین نقش آفرین میدان رقابت سایت های گردشگری در زمینه بازدید و جذب گردشگر یا دست کم مخاطب خواهد بود .
مقاله طراحی سایت گردشگری فعلی همانطور که گفته شد ، به صورت عمومی به نگارش در آمده است و در آینده با صرف زمان ، به نگارش مقاله تخصصی طراحی وب سایت گردشگری خواهیم پرداخت .
قیمت طراحی سایت گردشگری به صورت پیش فرض در یکی از پکیج های تعرفه طراحی سایت داده پردازان زانتکس قرار می گیرد . قیمت طراحی وب سایت گردشگری با افزودنی ها و کاستنی های مد نظر کارفرما تغییر می کند . اگر شما قصد دارید تا سفارش طراحی سایت گردشگری بدهید ، استعلام قیمت طراحی سایت را از واحد فروش زانتکس انجام دهید . همکاران ما برای شما پیش فاکتور طراحی سایت گردشگری را صادر خواهند کرد تا مبنای تعاملات بعدی قرار گیرد .
این موارد قیمتی در طراحی سایت گردشگری و موارد دیگری مانند مدت زمان طراحی سایت گردشگری ، همگی در قرارداد طراحی سایت گردشگری ذکر خواهد شد . قرارداد طراحی وب سایت گردشگری ، سند عملکرد به تعهدات و وظایف کارفرما و پیمانکار خواهد بود .
برنامه نویسی سایت گردشگری مطابق با خواست مشتری طراحی سایت گردشگری انجام خواهد شد . برنامه نویسی وب سایت گردشگری از موارد بنیادین طراحی سایت است . در واقع با کد نویسی سایت گردشگری ، هویت آینده یک وب سایت گردشگری شکل خواهد گرفت و آن سایت را با کد نویسی وب سایت گردشگری خواهند شناخت .
در صورتی که تمایل دارید وب سایت شما را حرفه ای قلمداد کنند ، باید در قواره یک سایت حرفه ای نسبت به طراحی و اجرای وب سایت گردشگری حرفه ای اقدام شود . طراحی سایت حرفه ای گردشگری با رعایت اصول طراحی سایت حرفه ای در داده پردازان زانتکس صورت خواهد پذیرفت . یعنی زانتکس ، طراخی حرفه ای وب سایت گردشگری را به شما تقدیم خواهد کرد .
یکی از فاکتورهایی که در حرفه ای برشمرده شدن وب سایت موثر است ، ریسپانسیو بودن سایت گردشگری است . وب سایت گردشگری واکنشگرا یا همان وب سایت گردشگری ریسپانسیو ، به مراتب حرفه ای تر از یک سایت معمولی است که واکنگشرا نیست .
برای وب سایت گردشگری می توان نرم افزار موبایل طراحی کرد . اپلیکیشن موبایل گوشی همراه ، تمایز افرین این عرصه برای مالکان وب سایت ها و اپ ها خواهد بود . اپلیکیشن گوشی همراه گردشگری اندروید و نرم افزار موبایل اپل ، پلتفرم هایی هستند که داده پردازان زانتکس می تواند در کنار سایر پلتفرم ها ، نسبت به طراحی و اجرای آن ها اقدام کند .
طبق روند سایر متن های مقالات سایت داده پردازان زانتکس ، در این بخش از مقاله وب سایت گردشگری ، به مقوله برندینگ می پردازیم . تمام اقدامات صورت گرفته روی وب سایت ها ، چه مالک آن آگاه از این موضوع باشد و چه نا آگاه و در بیانی خلاصه خواه ناخواه در حال قدم برداشتن در جاده برندینگ است . برندینگ اینترنتی در بحث وب سایت گردشگری هم حضور دارد . در گذشته یکی از آفات فروش و دلایل فروش ناموفق محصولات در کشورهای کمتر توسعه یافته به نبود برند بر می گشت و فقدان برندینگ ، می تواند به صنعت گردشگری هم لطماتی وارد کند . از این رو صلاح است که با برندینگ تحت وب سایت ، قوام و قدرت بیشتری به کسب و کارهای مرتبط با گردشگری داد . صنعت گردشگری مانند فوتبال است . مانند صنعت ساختمان سازی و بسیاری صنعت های دیگر است که چندین شغل و صنف را در زیر مجموعه خود قرار می دهند . در گردشگری ، اولین مشاغلی که به صورت هماهنگ با این صنعت کار می کنند ، عبارتند از صنعت حمل و نقل شامل انواع مختلف آن ، خدمات رفاهی و اقامتی ، خدمات اطلاع رسانی ، خدمات مبادله مالی صرافی ها و تبدیل ارز ، خدمات انتظامی و مرزی و بسیاری موارد دیگر . پس مهم است که در تجربه برند سازی با سایت گردشگری ، از مشاوره متخصصین این حوزه بهره جست . کارشناسان برندینگ وب سایت داده پردازان زانتکس در این زمینه به شما راهنمایی لازم را ارائه خواهند کرد .
چنانچه سوال یا ابهامی برای شما در رابطه با طراحی سایت گردشگری باقیمانده است ، با کارشناسان فروش داده پردازان زانتکس از طریق پل های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما ، ارتباط برقرار فرمایید .
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای داده پردازان زانتٌکس حفوظ است.