کاربرد وب سایت برای دامداری

برای آنکه یک دامداری بتواند ویژگی ها و وجوه تمایز خود را برای جامعه مخاطبین خود به گستردگی شرح دهد ، طراحی وب سایت برای دامداری بهترین گزینه است . طراحی سایت دامداری می تواند مزین به تصاویر بخش های گوناگون دامداری ها باشد . مثلاً در بخش گالری سایت دامداری ، تصویر گاوها و وضعیت مناسب نگهداری از آن ها یا مثلاً رعایت بهداشت در ذبح گوسفندان دامداری ، تصویر مجوزهای دادمداری ، افتخارت کسب شده و مدارک آن ها ، همگی می تواند روی وبسایت دامداری قرار گیرد و به توضیح آن ها پرداخته شود . اعلام زمان تحویل بار در سایت دامداری هم ، می تواند به هماهنگی کامل مشتریان و خدمات دهندگان منجر شود .

دربین سایت های دامداری فعال در کشور ، آنچه باید مد نظر قرار گیرد ، بهینه سازی سایت دامداری است . بهینه سازی وب سایت دامداری ، سبب می شود تا خدمات سایت دامداری ، به شکل متمایز ، بالاتر از سایر رقبا نمایش داده شود . داده پردازان زانتکس به دامداری ها کمک می کند تا با طراحی یک سایت اختصاصی شده برای دامداری ، از جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو برخوردار شود . داده پردازان زانتکس ، سئوی سایت دامداری ها را به شکل تخصصی انجام داده و رهاورد تلاش متخصصین این مجموعه برای دامداران ، افزایش بازدید از سایت دامداری و نتیجتاً افزایش ضریب تبدیل بازدید کننده به مشتری می شود .

شرایط کشور ایران به نحوی است که بتواند محصولات لبنی خود را صادر کند . توانایی حضور در بازارهای خارجی در خلاً ایجاد نمی شود . بلکه نیازمند تولید محتوا به زبان بازار هدف و از طریق راهکاری اثر بخش است . تبلیغات از طریق ایجاد زبان بازار خارجی در سایت ، بسیار اثربخش تر و ارزان تر از تبلیغات در رسانه های کشور هدف است ؛ زیرا هم ماندگار است و مقطعی نیست و از طرفی نیازمند درگیر شدن با فرایندهای پیچیده ساخت آگهی و تیزر و . . . ندارد . فراموش نکنیم این روش قیمت تمام شده بسیار ارزان تری نیز دارد . تولید کنندگان محصولات دامی و لبنیات در ایران می توانند با در نظر گرفتن جمیع موارد مذکور ، اقدام به واگذاری کار طراحی سایت خود به گروه مهندسین داده پردازان زانتکس نموده و این موارد را به صورت عملیاتی و اجرایی شده دریافت کنند .

پس در یک جمع بندی می توان گفت مزایای بهینه سازی سایت دامداری پس از طراحی وبسایت دامداری ، عبارتند از :

1 – تکمیل حلقه ارائه خدمات به صورت مدرن

2 – پیشی گرفتن از رقا در صنعت دام و دامداری و تولید فراورده های گوشتی و لبنیاتی

3 – افزایش ضریب تبدیل بازدید کننده به مشتری از طریق سایت

4 – افزایش شانس دیده شدن در اثر سئو سایت دامداری و بهینه سازی وبسایت دامداران

5 – ایجاد ابزاری مناسب برای ورود به عرصه صادرات محصولات لبنی از طریق سایت بهینه سازی شده دامداری

6 – صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی

7 – استمرار و تداوم اثربخشی به دلیل همیشه در دسترس بودن سایت دامداری

8 – معرفی وب سایت دامداری به عنوان یکی از ارکان کلیدی کسب و کار و یکی از موثر ترین پل های ارتباطی با مشتریان دامداری

9 – حضور متمایز در عرصه طراحی وب سایت برای دامداری ها با افزودن قابلیت هایی که منجر به بین المللی شدن سایت دامداری و خروج از تک زبانه بودن وب سایت و ورود به دنیای سایت های دامداری دو زبانه و چند زبانه می شود

 

گروه مهندسین داده پردازان زانتکس امیدوارند این مقاله پیرامون طراحی سایت دامداری برای شما مورد کاربست قرار گیرد .