رسانه ها در طول تاریخ حیات خود ، فراز و فرود هایی را داشته اند . زمانی رسانه در چارچوب سنگ نوشته ها ، علام رنگی روی درختان و محیط ، جار زدن جارچی ها در شهر ، بلند کردن دود با شکل خاص ، سنگ نوشته ها و ... تعریف می شد . از زمانی که بشر توانست به سرعت در تمام موارد پیشرفت کند ، رسانه ها هم پیشرفت زیادی کردند . در این سیر ، عمر مفید محبوبیت و فراگیری هر رسانه تا زمانی تضمین شده بود که رسانه بعدی تولد نیابد . در یک بررسی اجمالی می توان گفت که این مراحل از روزنامه به رادیو ، تلویزیون ، اینترنت و فرا اینترنت یا همان اینترنت اجسام رسیده است . واقعیت این است که دنیای ما توسط اینترنت احاطه شده است . فناوری ای که زمانی قرار بود منحصر به استفاده نظامی یکی از ارتش های دنیا باشد ، امروزه به فراگیرترین عنصر رسانه ای تبدیل شده است که در تار و پود اجزای زندگی نوع بشر نفوذ پیدا کرده است . منظور از اینترنت اجسام ، حضور اینترنت در اجسام پیرامونی ماست . مثلاً اینترنت در موبایل ، اینترنت در تلویزیون ، اینترنت در هوشمند سازی ساختمان و سایر موارد . همه این ها نشانگر آن است که اینترنت دارای جایگاه بسیار مهمی می باشد .
اینترنت بازار کسب و کارها را به نوعی در نوردیده است . یعنی علاوه بر ان که کسب و کار ها تلاش می کنند تا حضور موثرتری در بخش سایت و بازدید وب سایت خود داشته باشند ، در این راستا نیز تلاش می کنند که خروجی فروش یا اطلاع رسانی یا به طورکلی خدمات قال ارائه خود را افزایش دهند .
اینترنت زبان خود را دارد و باید در فضای آن با ادبیات آن کار کرد . یعنی برای محبوب سازی وب سات یا تبلیغات وب سایت ، نمی توان صرفاً نصب بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ها و یا توزیع تراکت تبلیغاتی را به عنوان موثرترین راهکار قلمداد کرد ؛ بلکه باید از طریق تبلیغ در اینترنت ، خروجی موثر و مناسب را دریافت کرد .
تبلیغات اینترنتی ، یکی از خدماتی است که داده پردازان زانتکس به عنوان خدمات تکمیلی ارائه می کند . تبلیغات اینترنتی امری تخصصی است و جدای از این که این ظرفیت را دارد که سود خوبی نصیب مجموعه ارائه دهنده این خدمات بکند ، از طرفی هم چالشی جدید درد نتیجه بخش بودن و اثر بخشی متوجه شرکت ارائه دهنده می کند . زانتکس به دلیل گزینش و غربال روش های تبلیغ در اینترنت ، این توانایی را دارد که یکی از بهترین پکیج تبلیغات اینترنتی را پیشنهاد کند . بسته تبلیغات اینترنتی شال تنوعی از روش های تبلیغی مانند درج بنر اینترنتی و سایر موارد است که البته انعطاف پذیر نیز می باشد .
تبلیغات اینترنتی میتواند با بودجه ای که مشتری قصد دارد هزینه کند و یا پیشنهادی که زانتکس ارائه کرده است ، تغییر کند . گاهی تبلیغات اینترنتی تنها بخشی از کار است و گاهی تمام کار است . تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار های کوچک نیز قابل انجام است و تبلیغات در اینترنت چیزی نیست که منحصر به شرکت های بزرگ و مشهور باشد . قیمت تبلیغات اینترنتی را مشتری تعیین می کند .
یکی از مزیت هایی که تبلیغات اینترنتی دارد ، این است که قابل سنجش است . یعنی اگر در بازه مشخصی از زمان نتیجه مطلوبی نداد ، می توان در لحظه آن را متوقف کرد . معمولاً اثرات تبلیغات اینترنت ، تا مدت ها باقی می ماند . در رابطه با دیگر مزیت تبلیغات اینترنتی باید افزود که قیمت تبلیغات اینترنتی در مقایسه با بازده تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه است و توجیه اقتصادی است .
تبلیغات اینترنتی ، یاری رسان بهینه سازی وب سایت هاست . در واقع بهینه سازی سایت ، نیاز به مکملی مانند تبلیغات در اینترنت دارد . همین طور ، جزئی مؤثر از اجزای برندینگ اینترنتی خواهد بود . شما می توانید تمام این موارد را در قرارداد طراحی سایت بگنجانید و قسمتی به عنوان تبلیغات اینترنتی را با شرایط مد نظر در قرارداد تنظیم نمایید .
در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید ، کارشناسان داده پردازان زانتکس پاسخگوی سوالات شما خواهند بود .
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای داده پردازان زانتٌکس حفوظ است.