Slide background

Slide background

Slide background
Slide background
Slide background

درباره طراحی سایت زانتکس

داده پردازان زانتکس با هدف ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات طراحی وب سایت حرفه‌ای، بازتعریف ایده‌آل‌های طراحی سایت و تزریق دانش روز بین المللی در پیاده‌سازی پروژه‌های طراحی سایت ، رفع خلاً های موجود در طراحی سایت داخلی و همچنین تعدیل تعرفه طراحی سایت و حرکت به سمت ارائه نرخ رقابتی ، معقول‌سازی قیمت طراحی وب سایت و منصفانه شدن نرخ طراحی سایت، قدم به بازار پر رقیب طراحان وب نهاد .

گروه داده پردازان زانتکس به پشتوانه نیروی انسانی مجرب و حرفه‌ای، سخت افزارهای قدرتمند، کادر پرسنل نوآور و تجربه اندوخته شده طی سالیان ، با انتخاب محل ارائه خدمات طراحی و بهینه سازی وب سایت در شهر تهران، فعالیت خود را آغاز نمود.

داده پردازان زانتکس با انجام صدها نمونه موفق سازمانی، فروشگاهی، دولتی و شخصی، افتخار دارد تا مشاوری امین برای ارائه اطلاعات مورد نیاز شما و آگاهی بخشی در زمینه طراحی انواع وب سایت باشد.

 

درباره ما تماس با ما

طراحی وب سایت

طراحی حرفه ای انواع وب سایت از جمله وبسایت شرکتی ، سایت سازمانی ، سایت خبری ، سایت رزرواسیون ، پرتال و . . .
داده پردازان زانتکس بر پایه تخصص ( تلفیق دانش و تجربه در طول زمان ) کارکنان ، توانایی طراحی و اجرای انواع وب سایت ها را دارد . حتماً شنیده اید و می دانید که طراحی سایت کاری تخصصی محسوب می شود . زانتکس با علم به معیارهای فنی و به روز طراحی سایت و توانمندی در اجرای پروژه های طراحی سایت ، سعی در تحویل پروژه های طراحی سایت به مشتریان با کمترین فاصله ممکن بین موارد درخواستی مشتریان طراحی وب و نمونه طراحی سایت اجرا شده دارد . 
در این میان ، علاوه بر تعهد به اجرای دقیق و بی نقص خواسته مشتری ، زانتکس از ارائه راهکارهای نوین و پیشنهاد برای حذف یا افزودن آیتم های سایت جهت همگام شدن با استانداردهای بین المللی طراحی سایت دریغ نخواهد کرد .

برخی از مشتریان ما

مقالات